خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین؛

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه از سوی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در هفته امور تربیتی   

حجت الاسلام محمدزاده عنوان کرد: بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته تربیتی از سوی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۹۷
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام حسین محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد بیان کرد: ۲۷ سال پیش اراده هایی تعلق گرفت که حوزه پرورشی را از ساختار آموزش و پرورش حذف کنند اما در مدرسه جریان پرورشی با حضور دغدغه مندان ادامه داشت و امروز رویکرد دین و اعتقاد و باورها و تربیت اسلامی در مدارس حاکم است و همه ما در سمت تعلیم و تربیتی که اندیشه ناب اعتقادی برای دانش آموز را می سازد سهیم هستیم.

وی گفت: بهترین و برترین شعار امسال «همه در امر تربیت سهیم هستیم» و این شعار برای همه افراد جامعه سهمی تعیین کرده تا عرصه و میدان تربیتی دانش آموزان را بشناسیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: هفت روز به عنوان هفته امور تربیتی نامگذاری شده که شامل؛ روز دوشنبه روز مربی و تربیت، سه شنبه روز خانواده و تربیت، چهارشنبه روز رسانه و تربیت با برپایی نمایشگاه د ست سازه های دانش اموزان، پنجشنبه روز زیست بوم جدید تربیتی، جمعه روز موقعیت های تربیتی، شنبه روز نو مربیان و‌ نو معلمان، یکشنبه روز گروه های جهادی و تربیت نامگذاری شده است.

حجت الاسلام محمدزاده عنوان کرد: مراسم استانی تجلیلی از مربیان و مشاوران و پیشکسوتان در حوزه تعلیم و تربیت، دیدار مجموعه آموزش و پرورش با امام جمعه قزوین و شهرستان ها، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی، برنامه های ورزشی، نشین های سیاسی با حضور ائمه جمعه، حضور در مزار شهدا، نشست های تربیتی ویژه از برنامه های هفته تربیتی است.

وی افزود: بیش از ده عنوان برنامه در هفته تربیتی از سوی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام محمدزاده عنوان کرد: یکی از تشکل هایی که برای آن حضور داریم بحث هیات های مذهبی مدارس است که مورد استقبال بسیار خوب از سوی دانش آموزان قرار گرفته است. سازمان بسیج دانش آموزی نیز ۱۱۰۰ نفر از دانش آموزان متوسطه دوم استان قزوین به اردوهای راهیان نور اعزام کرده که هدف گذاری این اردوها ۴ هزار نفر می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: برگزاری دو هزار محفل انس با قرآن در هفته آخر آذرماه، بیش از صد جلسه جشن تکلیف و برگزاری جشن تکلیف برای بیست هزار دانش آموز، بیش از دو 

کاروان نماز در کل کشور با متولی کری استان قزوین و کسب دوازده رتبه در طرح پرسش مهر از افتخارات استان است. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها